_συχνές ερωτήσεις

Με τη συμμετοχή σας στις ημερήσιες εκδρομές θεωρούμε ότι αποδέχεστε τους γενικούς όρους συμμετοχής σε οργανωμένες εκδρομές αλλά και τους ειδικούς όρους συμμετοχής σε ημερήσιες εκδρομές σε χιονοδρομικά κέντρα (Snow-buses).

Γενικές ερωτήσεις

Πως μπορώ να κάνω κράτηση θέσης για το Snowbus;

Για την κράτηση χρειαζόμαστε ονοματεπώνυμα, κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας και ημερομηνία γέννησης και μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:

  • online, με ολοκλήρωση της πληρωμής με χρέωση πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας
  • μέσω email, με ολοκλήρωση της πληρωμής με όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής
  • τηλεφωνικά, με ολοκλήρωση της πληρωμής με όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής

Αν κάνω κράτηση σε snowbus για ένα χιονοδρομικό και αλλάξω γνώμη, μπορώ να αλλάξω προορισμό;

Μπορείτε να αλλάξετε προορισμό αν υπάρχει διαθεσιμότητα στον προορισμό που θέλετε και με την προϋπόθεση ότι η ενημέρωση θα γίνει μέχρι τις 18:00 της προηγούμενης από την εκδρομή ημέρας

Αν δεν έρθω το πρωί στην αναχώρηση μπορώ να έρθω σε κάποια άλλη εκδρομή;

Δυστυχώς όχι. Για να αφήσετε ανοιχτή την ημερομηνία της εκδρομής πρέπει να μας ενημερώσετε μέχρι τις 18:00 της προηγούμενης από την εκδρομή ημέρας.

Τι γίνεται αν αργήσω στο πρωινό ραντεβού;

To snowbus αναχωρεί στην προγραμματισμένη ώρα. Αν αργήσετε στο πρωινό ραντεβού μπορείτε να κάνετε μια προσπάθεια να προλάβετε την αναχώρηση σε κάποια από τις επόμενες στάσεις.

Αν ακυρώσω έγκαιρα την κράτηση, τι γίνεται με τα χρήματα;

Σε περιπτώσεις έγκαιρης ακύρωσης (μέχρι τις 18:00 της προηγούμενης από την εκδρομή ημέρας) μπορείτε να αφήσετε ανοιχτή την ημερομηνία της εκδρομής και να ταξιδέψετε με κάποιο άλλο snowbus μέσα στην τρέχουσα χιονοδρομική σαιζόν

Αν φτάσουμε στο χιονοδρομικό και δεν λειτουργεί, μπορώ να ξαναπάω σε άλλη εκδρομή;

Δυστυχώς όχι. Οι υπηρεσίες του χιονοδρομικού κέντρου είναι ανεξάρτητες από τις υπηρεσίες του snowbus.

Αν υπάρχει ενημέρωση από τους υπεύθυνους του χιονοδρομικού κέντρου από την προηγούμενη μέρα (μέχρι τις 18:00) η εκδρομή ακυρώνεται και μπορείτε να έχετε επιστροφή χρημάτων, να επιλέξετε κάποιο άλλο προορισμό (κατόπιν διαθεσιμότητας) ή να αφήσετε την ημερομηνία ανοιχτή.

Αν υπάρχει ενημέρωση από τους υπεύθυνους του χιονοδρομικού κατά τη διαδρομή και αναλόγως τις πληροφορίες που θα μας δώσουν μπορεί να αλλάξουμε προορισμό μεταξύ των χιονοδρομικών:

  • Σέλι – Πηγάδια – Ελατοχώρι
  • Καϊμάκτσαλαν – Πηγάδια – Πισοδέρι
  • Πισοδέρι – Βασιλίτσα – Ανήλιο

Μπορώ να ανέβω στο χιονοδρομικό και να επιστρέψω μια από τις επόμενες ημέρες;

Μπορείτε, εφόσον υπάρχουν εκδρομές και τις δύο μέρες που θέλετε, κάνοντας κράτηση για δύο snowbus με κόστος 25€ ανά άτομο.

Τρόποι πληρωμής

Μετρητά

Μπορείτε να πληρώσετε για την κράτηση σας με μετρητά με μία επίσκεψη στο γραφείο μας, Τσιμισκή 115, Θεσσαλονίκη | 1ος όροφος

Χρεωστική | Πιστωτική κάρτα

Μπορείτε να πληρώσετε για την κράτηση σας με χρεωστική/πιστωτική κάρτα (Visa / Mastercard) είτε με μία επίσκεψη στο γραφείο μας (Τσιμισκή 115 1ος όροφος, Θεσσαλονίκη) είτε χρεώνοντας την κάρτα εξ ’αποστάσεως.

Τραπεζική συναλλαγή

Μπορείτε να πληρώσετε για την κράτηση σας μέσω μεταφοράς ή/και κατάθεσης σε κάποιον από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς του γραφείου μας:

  • Τράπεζα Πειραιώς | 5266 0221 18 496
  • Eurobank | 0026 0139 30 0200276261
  • Εθνική τράπεζα | 219 440499 86

Προσοχή:

  • Πριν  προχωρήσετε σε μεταφορά ή/και κατάθεση χρημάτων πρέπει να έχει προηγηθεί κράτηση και επιβεβαίωση της κράτησης
  • Δικαιούχος: Α.Βαφειάδου – Α.Στυλιανού Ο.Ε.
  • Αιτιολογία: ονοματεπώνυμο | προορισμό | ημερομηνία εκδρομής | τηλέφωνο
  • Μετά την πληρωμή σε τραπεζικό λογαριασμό είναι απαραίτητη η αποστολή με e-mail του αποδεικτικού συναλλαγής συμπληρώνοντας όποια στοιχεία της αιτιολογίας δεν εμφανίζονται στο αποδεικτικό

On-line ηλεκτρονική συναλλαγή

Σε περιπτώσεις εκδρομών που μπορούν να γίνουν on-line κρατήσεις μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική / χρεωστική / προπληρωμένη κάρτα μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα πληρωμών της σελίδας μας.