_συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις για τα Snow-buses

Πως μπορώ να κάνω κράτηση θέσης για το Snowbus;

Για την κράτηση χρειαζόμαστε ονοματεπώνυμα, κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας και ημερομηνία γέννησης και μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:

  • online, με ολοκλήρωση της πληρωμής με χρέωση πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας
  • μέσω email, με ολοκλήρωση της πληρωμής με όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής
  • τηλεφωνικά, με ολοκλήρωση της πληρωμής με όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής

Είμαι ανήλικος, μπορώ να συμμετέχω σε ημερήσια εκδρομή σε χιονοδρομικό;

Μπορείτε να συμμετέχετε με τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Αν είστε κάτω των 15 ετών πρέπει με συνοδεία ενός ενήλικα και υπεύθυνη δήλωση από τον κηδεμόνα.
  • Αν είστε άνω των 15 ετών με υπεύθυνη δήλωση από τον κηδεμόνα.

Ως κηδεμόνας μπορείτε να βρείτε την υπεύθυνη δήλωση σε μορφή pdf στη σελίδα με το πρόγραμμα των snowbuses. Εναλλακτικά μπορείτε να συμπληρώσετε την υ/δ στο gov.gr με το κείμενο “ως γονέας / νόμιμος κηδεμόνας/ ασκών τη νόμιμη επιμέλεια του ανηλίκου _______________, με ΑΔΤ ___________, συναινώ ρητώς και παρέχω τη συγκατάθεση μου να ταξιδέψει στην __ήμερη εκδρομή του γραφείου. Η εκδρομή θα πραγματοποιηθεί την __/__/____ με προορισμό ___________ χωρίς τη συνοδεία μου. Δηλώνω ότι αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για το ταξίδι του/της και για κάθε περιστατικό που τυχόν προκύψει κατά τη διάρκεια ή σχετικά με το ταξίδι αυτό.” Αφού συμπληρώσετε τη δήλωση θα πρέπει να μας την αποστείλετε με e-mail.

Από που θα παραλάβω την κάρτα για χρήση των αναβατήρων;

Αν επιθυμείτε να πάρετε κάρτα lift στην τιμής για group, επικοινωνήστε με το συνοδό της εκδρομής. Η αγορά της κάρτας lift γίνεται μόνο με μετρητά, τις παραλαμβάνει ο συνοδός και σας τις δίνει μόλις φτάσετε στο χιονοδρομικό. Μετά την έκδοση των καρτών lift για τα group δεν υπάρχει η δυνατότητα για ακύρωση/ αλλαγή.

Αν επιθυμείτε να πάρετε μόνοι σας την κάρτα lift, ή αποφασίσετε αργότερα την αγορά της, θα πρέπει να περάσετε από τα εκδοτήρια του κάθε χιονοδρομικού.

Δεν έχω δικό μου εξοπλισμό και θέλω να νοικιάσω. Από που θα παραλάβω τον εξοπλισμό;

Αν επιθυμείτε να νοικιάσετε εξοπλισμό σε τιμή για group, επικοινωνήστε με το συνοδό της εκδρομής. Η ενοικίαση του εξοπλισμού για τα group γίνεται μόνο με μετρητά, παίρνετε voucher από τον συνοδό και πηγαίνετε στο κατάστημα ενοικιάσεων.

Είμαι μέλος του snowclub / κάτοχος της snowreport card. Δικαιούμαι κάποια έκπτωση;

Τα μέλη του snowclub και οι κάτοχοι της snowreport card δικαιούνται έκπτωση 20% στην τιμή της μεταφοράς των snowbuses. Η κράτηση για τις εκπτωτικές τιμές πρέπει να γίνει τηλεφωνικά.

Αν κάνω κράτηση σε snowbus για ένα χιονοδρομικό και αλλάξω γνώμη, μπορώ να αλλάξω προορισμό;

Μπορείτε να αλλάξετε προορισμό αν υπάρχει διαθεσιμότητα στον προορισμό που θέλετε και με την προϋπόθεση ότι η ενημέρωση θα γίνει μέχρι τις 18:00 της προηγούμενης από την εκδρομή ημέρας. Αν επιλέξετε ακριβότερο δρομολόγιο θα πρέπει να τακτοποιήσετε τη διαφορά της τιμής. Αν επιλέξετε φθηνότερο δρομολόγιο η διαφορά θα σας πιστωθεί για να την χρησιμοποιήσετε σε κάποια επόμενη εκδρομή.

Αν δεν έρθω το πρωί στην αναχώρηση μπορώ να έρθω σε κάποια άλλη εκδρομή;

Δυστυχώς όχι. Για να αφήσετε ανοιχτή την ημερομηνία της εκδρομής πρέπει να μας ενημερώσετε μέχρι τις 18:00 της προηγούμενης από την εκδρομή ημέρας.

Τι γίνεται αν αργήσω στο πρωινό ραντεβού;

To snowbus αναχωρεί στην προγραμματισμένη ώρα. Αν αργήσετε στο πρωινό ραντεβού μπορείτε να κάνετε μια προσπάθεια να προλάβετε την αναχώρηση σε κάποια από τις επόμενες στάσεις.

Αν ακυρώσω έγκαιρα την κράτηση, τι γίνεται με τα χρήματα;

Σε περιπτώσεις έγκαιρης ακύρωσης (μέχρι τις 18:00 της προηγούμενης από την εκδρομή ημέρας) μπορείτε να αφήσετε ανοιχτή την ημερομηνία της εκδρομής και να ταξιδέψετε με κάποιο άλλο snowbus μέσα στην τρέχουσα χιονοδρομική σαιζόν

Αν φτάσουμε στο χιονοδρομικό και δεν λειτουργεί, μπορώ να ξαναπάω σε άλλη εκδρομή;

Δυστυχώς όχι. Οι υπηρεσίες του χιονοδρομικού κέντρου είναι ανεξάρτητες από τις υπηρεσίες του snowbus.

Αν υπάρχει ενημέρωση από τους υπεύθυνους του χιονοδρομικού κέντρου από την προηγούμενη μέρα (μέχρι τις 18:00) η εκδρομή ακυρώνεται και μπορείτε να έχετε επιστροφή χρημάτων, να επιλέξετε κάποιο άλλο προορισμό (κατόπιν διαθεσιμότητας) ή να αφήσετε την ημερομηνία ανοιχτή.

Αν υπάρχει ενημέρωση από τους υπεύθυνους του χιονοδρομικού κατά τη διαδρομή και αναλόγως τις πληροφορίες που θα μας δώσουν μπορεί να αλλάξουμε προορισμό μεταξύ των χιονοδρομικών:

  • Σέλι – Πηγάδια – Ελατοχώρι
  • Καϊμάκτσαλαν – Πηγάδια – Πισοδέρι
  • Πισοδέρι – Βασιλίτσα – Ανήλιο

Μπορώ να ανέβω στο χιονοδρομικό και να επιστρέψω μια από τις επόμενες ημέρες;

Μπορείτε, εφόσον υπάρχουν εκδρομές και τις δύο μέρες που θέλετε, κάνοντας κράτηση θέσεων σε δύο snowbus με το αντίστοιχο κόστος.

Μπορώ να αφήσω τα πράγματα μου μέσα στο λεωφορείο όση ώρα είμαι στο χιονοδρομικό;

Μπορείτε, μετά από συνεννόηση με το συνοδό της εκδρομής. Σε κάθε περίπτωση, προτείνουμε να μην αφήνετε πράγματα αξίας και ενημερώνουμε ότι δε φέρουμε καμία ευθύνη για απώλεια προσωπικών ειδών.